Servicedesk

Functionele en technische support, updates en software onderhoud ontvangt u via een Service Level Agreement (SLA). Via onze servicedesk krijgt u snel en persoonlijk ondersteuning. In onze suites is een SLA inbegrepen. De inhoud van de SLA verschilt per suite. De invulling van de SLA gebeurt door onze partners of door Itension. Specifieke supportwensen kunnen op maat toegevoegd worden aan de SLA. Op deze wijze krijgt u de ondersteuning die u wenst.

Garantie
supportMet ons heeft u na de oplevering geen discussies over garantie. In de eerste drie maanden na oplevering van Vi4Office worden alle technische en functionele fouten na melding kosteloos verholpen. Direct in een ‘patch’ of later in een (gebundelde) update.

Updates
Vi4Office updates bevatten meerdere functionele en/of technische verbeteringen en zijn bij onze suites inbegrepen. We snappen dat u niet op frequente updates zitten te wachten en daarom bundelen we meerdere verbeteringen in één update.

Nieuwe versies
Vi4Office staat niet stil en wordt aangepast aan nieuwe versies van Microsoft Office en andere externe ontwikkelingen. Ook krijgt u met een suite interessante korting op nieuwe Vi4Office uitbreidingen.