Waarom Vi4Office?

Vi4Office is dé IT oplossing om uw bedrijfscorrespondentie gemakkelijker, efficiënter en beter te maken. U maakt in enkele muisklikken documenten, presentaties, spreadsheets, e-mailhandtekeningen en nieuwsbrieven. Gegarandeerd conform huisstijl en altijd voorzien van het juiste logo en de juiste bedrijfs- en persoonsgegegevens. Dat scheelt u en uw medewerkers tijd en geld. Bovendien bent u verzekerd van een consistente en professionele uitstraling.

Bespaar tijd, moeite en geld
Met de software van Vi4Office maken uw medewerkers in een handomdraai documenten, presentaties, spreadsheets en nieuwsbrieven. Alle e-mail wordt automatisch voorzien van de juiste ondertekening. De toepassing van de huisstijl, vermelding van persoons- en bedrijfsgegevens en kopteksten worden standaard in de opmaak meegenomen. Op deze manier worden werkzaamheden vereenvoudigd zodat uw medewerkers sneller en met meer plezier werken.

Centraal beheer
Enexis-Pres-Ps-Pi-PsOrganisatie-, vestigings-, medewerkergegevens en adressen van uw relaties worden in centrale bestanden opgeslagen. Iedereen binnen uw organisatie maakt gebruik van dezelfde actuele gegevens. Bestaande adressenbestanden, organisatie- en medewerkergegevens uit bijvoorbeeld Active Directory worden aan Vi4Office gekoppeld.

Ook voor uw organisatie dé oplossing
Vi4Office is geschikt voor organisaties met meerdere vestigingen, onderdelen, merken of talen. De Vi4Office modules worden aangeboden in drie aantrekkelijk geprijsde suites waarbij implementatie, gebruik en beheer is inbegrepen. Zo weet u precies waar u aan toe bent.

Afhankelijk van uw wensen en de complexiteit van uw organisatie kiest u de suite die bij u past. Indien gewenst is uitbreiding of maatwerk mogelijk.

Met de Business suite is er al een complete oplossing vanaf € 75,– per maand. Daarmee maken we correspondentieoplossingen bereikbaar voor elke organisatie.

Referenties